Τεχνολογίες Πληροφορικής και Eπικοινωνιών

Κίνηση

Άσκηση 1

Δημιουργώ ένα κινούμενο σχέδιο

α) Εισάγω υπόβαθρο από την κατηγορία “Εξωτερικοί χώροι” επιλέγω το Boardwalk.

β) Εισάγω αντικείμενα από την κατηγορία “Άνθρωποι” επιλέγω τον χαρακτήρα Avery Walk και από την κατηγορία “Ζώα” επιλέγω το PuppyΑλλάζω το μέγεθος του σκύλου στο 50.

γ) Εισάγω τις παρακάτω εντολές στο αντικείμενο Avery Walk.

Κάντε κλικ εδώ για να ξεκινήσετε – Scratch Online.

Εικόνα 1 –  Averywalk

δ) Εισάγω τις παρακάτω εντολές στο αντικείμενο Puppy για να του δημιουργήσω κίνηση.

Εικόνα 2 – Puppy

Κατέβασε την άσκηση